Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God dag mina vänner :)

Gårdagen var jättekul :)
Förutom när jag & Danne åkte en karusell..
en sån där som ser ut som en pinne så sitter typ 2 pers på varje sida,
när dom under oss skulle gå av så var ju vi uppe i luften, och råkade komma så vi hängde upp & ner i nån konstig vinkel,
och man typ hänger ju och trycks mot skyddsgrejen som man har framför sig pga tyngdkraften,
och jag vet inte vad som hände men jag kunde inte andas.. nåt tröck väl på nåt sätt.
Jag verkligen försökte ta andetag men det gick inte.. Stackars Danne som satt bredvid och hörde hur hemsk jag lät och kunde ingenting göra.
Han skrek och frågade hur jag mådde..
Det var väldigt jobbigt det där, usch. Tur att vi rörde på oss rätt fort så jag kunde andas igen men tiden vi hängde där upp&ner kändes låång.

Jag älskar att åka karuseller annars men den där vetifan om jag vill åka nåt mer.

"Tur" att jag var full annars hade jag nog fått panik.


Idag har jag inte ens mått dåligt. Jag som alltid brukade bli sååå jävla bakis och ligga och spy hela dagen och inte kunna behålla nånting alls.
Idag har jag bara varit lite trött och lite ont i typ bröstkorgen.

Mamma sa att jag är ju äldre nu och kanske tål mer haha. Fan man blir påmind rätt ofta nu för tiden om sin ålder.. jag känner mig gammal och får ångest :p
jag är bara 24 och jag borde inte ha åldersångest redan :p


Nu ska jag mysa med Hugo :)
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: E ♡ Aspelin

Ålderångest har jag haft sen jag fyllde 21, vill verkligen inte bli gammal nu.. Saken blir bara värre när man inte har nå jobb & nånting vettigt att göra på dagarna.. Uuusch! :P

2010-08-08 @ 13:17:34
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: EmmaT

Hahah jag har också åldersnoja. Mest om att jag vill ha barn. Känner mig redan för gammal för det. Känns som att det är biologiskt. Jag tänker att jag "borde" ha fått barn när jag var typ 19 år och nu börjar kroppen bli för gammal. KUL! Var glad att du redan har tre barn. =P=P

2010-08-12 @ 21:45:13

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback