Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God förmiddag.

Är grått & tråkigt ute idag.. hoppas det inte blir så hela dagen.
Idag ska jag & barnen ha en hemmadag..
har lite som ska göras och så har vi tvättid..
Skönt med en sån dag också!


Ronny ska väl ner på körskolan igen.. hoppas han fortsätter såhär nu när han har börjat så bra :)

Jag börjar känna att det ska bli skönt med höst!
Jag älskar hösten på ett sätt.. är så mysigt med massa tända ljus, massa bra program på tvn börjar igen,
jag är trött på värmen & att svettas haha, så att det är lite kyligt är skönt.
Höst = MYS helt enkelt!

Det känns som att det närmsta halvåret kommer gå jättefort.. vi har så mycket planerat..
ska bli kul i jul också, nu när vi har 3 barn :)
inte för att bebisarna kommer förstå nånting av julen, men det blir mysigt ändå :)



Nej nu måste jag fixa lite innan Ronny ska åka, vissa saker går inte att göra medans man är ensam med barnen.

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

okej vad skönt ;) jadå den gick bara bra :)

2010-08-17 @ 11:59:05
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Jag förstår det, hehe :p. Jo jag vet men jag känner inget på mig därför jag ta det lugnt än så länge. Men börjar lessna på att det luras hela tiden :P

2010-08-17 @ 12:11:42
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Catte

Önskar att tiden också kunde gå fortare. ;P



Hur går det med ungarna? Har dom gjort några nya framsteg? =)

2010-08-17 @ 20:54:51
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback