Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon.

Tvillingarna sov från ca 00-05 inatt. Det är lite jobbigt det med haha, när man vaknar och inser att man har fått sova så många timmar i sträck så blir man glad, och då känner man att man är utvilad och har mer energi och då kan jag inte somna om :p
Men vad ska jag göra uppe så tidigt?..
Så jag somnade om efter ett tag och var sen dötrött när jag vaknade vid 9 igen :p

Sen kom helikoptern som skulle till sjukhuset, den åkte nog precis ovanför oss och lågt,
fönstrerna vibrerade och det lät som om den skulle krocka med vårat sovrum haha.
Vi bor ju ganska nära sjukhuset så den flög väl lågt inför att den skulle landa..

Grattis till lillebror Thomas som fyller 20 år idag!!
Och lycka till, till några i min familj som kör folkrace i Lima idag :)


Det var nåt jag skulle skriva,, jag kommer jämt på massor som jag ska skriva när jag ska sova, det är då jag har min bästa "tänkar-tid".. men jag glömmer det jämt tills nästa dag :p

Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Jannika

Tack va snäll du är!:D



åh är bodysarna bra?

2010-08-14 @ 13:33:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback