Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kanin.

Sitter här och googlar på kaninburar.. Hugos farmor har ju kanin, en jättesöt en med "lejonhår", sånt där fluff runt halsen :)
Den har iaf fått ungar, och Hugo har fått en.

Så nu ska vi bygga en bur.

Jag hade ju en kanin när jag var yngre, Sandra hette hon, vet inte varför jag döpte henne till Sandra hehe men...
Det ska bli kul att ha en kanin igen, dom är så söta :)


Och så ska man komma på nåt namn åt den också.. hmm..

Kommentarer
Postat av: Mamma till Nim ♥

Åh härligt. Jag gick upp 22, 5 kvar från graviditeten.. men han inte orkat bry mig om dem :P



Jo Herbalife är väl dyrt om man inte äter ngt. Men äter du 3 välbalanserade mål och mellanmål så kostar det som vanligt kost. Lilla basen ligger runt 1500 i månaden. För 60 portioner och då ingår ju coaching också. Så per portion är det inte dyrt, men det beror ju alltid på vad man jämför med :) Och det är småköpen som är dyra.. 50 kr hit, 30 kr dit.. :P



Ja, när du slarvar med maten så kommer suget. Ät regelbundet och drick 2-3 liter vatten om dagen så kommer du tappa många kilon utan att behöva kämpa. Fokusera på hur mycket protein du har på tallriken, det är viktigt för viktminskningen. Så säger du till om jag kan göra ngt för dig :)



Ja Nim har sovit hela dagen, så jag hoppas han är bättre imorgon.

Kramis

2010-08-17 @ 21:32:42
URL: http://attblifler.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback