Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväll..

Sitter här som vanligt på kvällarna,, bara väntar på att tiden ska bli ca 23.00 då bebisarna ska äta igen. sen ska jag sova.
Får hoppas jag kan somna bara, eftersom jag sov så länge imorse.

Det är så långtråkigt att bara vänta på att tiden ska ticka på..


imorgon ska jag måla klart en stol. sen kanske måla en byrå om jag hinner..
Ronny skulle nog till Färnäs, får se om han tar med sig Hugo, annars kan jag inte måla.



Storebror & en lillebror.
Hugo är så snäll!
Han klappar bebisarna så fint, ger dom nappen om dom gnäller,
pussar på dom, och han pussar inte bara en, utan båda såklart :)
Jag blir en stolt mamma när jag ser hur go han är med sina småbröder!



Osminkad haha, men det skiter jag i.


Nu vart jag fundersam vem som är vem..
Är fan inte lätt, jag har lärt mig att OFTAST se skillnad på dom i verkligheten,
men när man har tagit kort så är det svårt att se vem som är vem.


Mina älskade barn ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

vilka söta :D

2010-08-04 @ 18:30:57
URL: http://enord.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback