Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pigg & glad.

Ja det var jag när jag vaknade imorse vid 6, bebisarna åt sen tänkte jag "ska jag försöka somna igen eller inte..".. jag gick upp istället annars hade jag blivit dötrött om jag somnade igen..
sen har jag städat hur mycket som helst.
Ligger ren tvätt ÖVERALLT, har inte hunnit med när vi har målat om i hallen osv..
allt tar lite tid, speciellt när man har 3 söta pojkar som ska tas omhand :)

Nåt jag blir irriterad på, är folk som tror att man inte kan göra saker när man har barn.
Nog fan kan man göra saker, bara man lär sig planera lite!
:)


Har även varit på willys.. köpte hårfärg.. dags att få bort utväxten igen.
Tänkte gå till frisören innan dopet 25 september, men jag vetifan om vi har råd..
då kan jag lika gärna klippa topparna själv & färga håret själv,, brukar funka bra det med.
Mitt hår går ändå inte att klippa i nån snygg frisyr, mitt hår är stört. jag hatar det. :p

Nån gång lär jag väl gå till frisören ändå.. men vi får se när..
hehe.



Nu ska jag tvätta Hugos älsklingskudde.
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hehe grymt ont tyvärr xD

2010-08-31 @ 01:34:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Sandra

Kikar in och säger hej!

Fin blogg du har :)



Var gärna med i min tävling :)

Ha det bra!

2010-08-31 @ 08:27:31
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Kanske inte för dig men för mig äre eftersom jag har annars så svårt att gå upp i vikt :)

Jag har alltid varit underviktigt i mitt liv fast ja jo nu är jag gravid men jag blir glad av att få gå upp i vikt fast jag vet att jag rasar ner allt sen igen till samma :)

JAg hade viljat vägt 50 kg som normalt men jag väger inder det när jag är inte gravid :)



ÄSch svårt att förklara vad jag menar ^^

2010-08-31 @ 17:46:48
URL: http://mammah.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback