Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Poseidon

Ni vet i filmen Poseidon, där man får se vågen komma och båten tippar?
Jag drömmer att jag är med på ett fartyg och att den välter sådär, jag drömmer det säkert 2 nätter/vecka och har gjort det dom senaste åren.
Fattar inte varför.
Sist jag var på kryssning var jag livrädd, tänk om det betyder nånting, jag kanske kommer dö på det sättet. Eller så kanske jag dog så i mitt förra liv.
Vem vet. Önskar man kunde förstå drömmar..

Läskigt är det. Jag hatar vatten, tycker knappt om att duscha. Hatar att bada och att bada i en sjö gillar jag inte heller. I en pool är det okej men jag får ont i magen bara jag tänker på vatten & djupet..

Stört jag vet :p



Bara av att titta på bilder (typ den ovan) eller när man får se öppet hav eller liknande.
Kan inte ens titta på en karta/atlas och titta typ mitt i atlanten.
Blir helt nervös och får världens klump i magen & ryser & får panikkänslor.


Den är på tv3 nu och jag sitter här med en klump i magen :p


Kommentarer
Postat av: E ♡ Aspelin

Haha ja, & alla snackar om 30-års-krisen, är fan värre att ha 21-års-kris :P

2010-08-08 @ 21:24:05
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Catte

Ja verkligen, smälter bort här hemma snart.

aha så du bor där borta, inte så långt ifrån mig då ^^

vart på Stormyren bodde ni?



Skönt att dom är snälla emot er =)



Jodå de går bara bra, nätterna kan vara lite jobbiga ibland men det är bara att härda ut, får sova på dagen istället. =)

2010-08-08 @ 21:48:38
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: Marit

haha ja de var fan jävligt nära :D

Kanske.. Jag kände på mig ett kejsarsnitt också.. :/

Och när jag åkte ner så kände jag på mig de med :P

Hormoner kanske? :D



Tack för telefonnr idag! Ringde med en gång. SÅ i morgon kommer dom.



Kramar

2010-08-08 @ 22:29:28
URL: http://[email protected]

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback