Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag!

Idag har jag hunnit med en hel del :)
Gått till Willys med min familj, handlat.. hem till tvättstugan och tvätta mattor..
sen mötte vi pappa här ute, dom har ju bott i radhuset bredvid, typ några meter ifrån oss..
men nu hyr dom hus i Selja och har flyttat dit,, dom höll på att plocka ur lite av det sista i lägenheten och hade släpvagnen där, så jag frågade om dom skulle till tippen nåt.. och det skulle dom..
så äntligen har vi fått iväg lite skrot som har stått och tagit plats i förråden!
En gammal vagn, en gammal trasig tv, dammsugare, Hugos gamla matstol (vi ska köpa nya fräscha till tvillingarna när det blir aktuellt att dom ska sitta i såna) ..

Sen kom mamma & syrran , fikade lite..
sen åkte jag & Hugo med hem till dom i Selja och har varit där i några timmar..
Tiden går så fort, helt plötsligt var det liksom kväll.

Nu sover Hugo, han har haft så skoj idag :)

Vädret idag har varit så skönt! SOOOL :)
Det kändes inte som att klockan var närmare 20.00 när vi åkte hem.
Man får passa på att njuta, snart kommer den hemska kalla vintern igen..


Jaja, nu skriker Max så jag ska se vad lille herren vill :)

Bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: oh :) ja jag ska me göra de nu :) längtar!

kram

2010-08-16 @ 16:15:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Härligt när man hinner med mycket :D

2010-08-16 @ 17:10:45
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback