Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SötHugo.

Hugo är så söt. Han ska jämt ha sina små raggarbilar med sig när han ska sova, så ligger han och håller i allihopa :)
Biltokig är vad han är!
Synd att man inte tar sig till Rättvik så lätt, guud vad han skulle bli glad av att se alla raggarbilar!
Men det får bli nästa år då tvillingarna har blivit större.. då är dom över 1 år :) Det står inte på, tiden går så jäkla fort.
Undrar om dom kommer bli lika biltokiga som Hugo eller kanske helt tvärtom?. Spännande att se hehe.



I helgen ska han då få åka karusell, om det nu blir nån mora festival..
har hört att det är inställt, men har även hört att det blir av.. på internet står det att det blir iaf..


Nej nu ska jag äta pringles och fylla i försäkringspapper.
Tänk om man kunde ansöka direkt på internet istället för att krångla med papper :p
Vi ska nämnligen ha alla våra försäkringar på samma ställe så vi måste ändra Hugos & våra..
bebisarnas är redan klara iaf.



Hej hej






Mys :)


Han ville också leka :)










Kommentarer
Postat av: Jessica Olsson

Gud va dåligt samvete jag har :/ Är aldrig in på bloggen känns det som. Tar mig aldrig tid att svara på kommentarer! FY PÅ MIG!! :P



Svara nu :) Ja Nellie är verkligen ett jättefint namn. Både jag och Jonas är ganska så överens om det :) Annars har vi vart väldigt oense gällande namn. Sååå svårt!



Skönt att det fungerar bra :) Men som du säger det kanske kommer sen när de kräver mer tid. Men jag tycker du gör det kanon bra med 3barn.

Skönt att det känns så bra redan då :)



Själv mår jag bra förutom foglossningarna.

Det är väl frågan om sjukskrivning till veckan som kommer verkar det som!

Ne nu vill jag tiden springer iväg. Blir ju såå bebis sjuk när jag ser dina 2små :)

Kram

2010-08-03 @ 20:45:33
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback