Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jupp..

oj var visst 5 dagar sen jag skrev..
blir så ibland ;)

I lördags var jag på partylite-visning hos Catrin, sen vart det lite partaj.
Kul som sjutton! :)

Söndags, knappt bakis och hade en riktigt soft dag.

Måndag, barnen hemma pga dåliga i magen + att Hugo spydde på söndag kväll.

Tisdag, barnen hemma men mer för säkerhetsskull, dom mådde bra igen.

Idag onsdag så har dom vart på dagis.
Sen handlat å haft massa besök.

Ska snart lägga mig, är dötrött. dryg dag med massa jävla skitsnack som faktiskt tar hårdare än vad vissa tror..
tänk vilket jäkla drama det är hela tiden, helt galet alltså.




aja nu ska jag sova. uppdaterar med massa bilder imorgon!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback