Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Älskade Disneyfilmer!



Idag när jag var och handlade så såg jag att dom sålde lite filmer på Willys..
99 kr kostade dom. Jag fick bara lov att köpa Skönheten & Odjuret till Hugo.
Eller ja, kanske mer för min egen skull haha.
Han har några disneyfilmer, skulle vela ha allihopa.
Vi gillar dom mycket mer än Astrid Lindgrens filmer som många andra verkar samla på.

Iallafall så när jag var liten så var Skönheten & Odjuret, Sjöjungfrun och Lejonkungen mina favoriter!
Haha Hakuna Matata, eller hur Anki?? ;D Du o jag. Saknar! ♥

Det finns nog inga sånger som berör mig så mycket som vissa disneylåtar,
har bara lust att storböla när jag hör vissa :p
Dom är ju så speciella :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback