Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Britney

Lördag idag. :)
Vaknade ca 8, och jag hade en låt med Britney Spears i huvudet haha. "pice of me",, kanske är för att jag lyssnade på den igår och jag tycker den är bra. I like Britney. :P

Kollar på the contender på discovery channel,, snyggingar måste jag säga, man fick nyss se alla som har varit med den där säsongen,, mums massa hetingar. ;)
Boxning är fan kul, skulle jag vilja göra, men..

Idag måste jag fixa klart i min garderob, Helen ska komma och titta på lite mammakläder nån dag, hon vill låna, och självklart så får hon det. :)
Jag har ju inte så mycket användning för dom nu haha. Men endel toppar är faktiskt rätt söta, vissa är det sån stil på så man kan faktiskt ha dom nu med. Tills jag fått bort mammamagen iaf. :P
Det snöar då inget idag, så jag & Hugo ska nog ut på en promenad sen.

Vad händer hos dig idag?

Alltså ni som läser är så dåliga på att kommentera, det är typ 3-4 st som kommenterar rätt ofta, men resten då? :P Jag kommenterar typ jämt när jag läser nåns blogg, är kul tycker jag, och vissa ord gör folk glada. :)
Jag skulle bli glad om nån skrev nåt snällt, glatt till mig. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej! jag brukar läsa din blogg. Du skriver sånt som är roligt att läsa! Kram!

2008-04-12 @ 10:30:17

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback