Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bus

Nu har jag fixat klart i sovrummet, busat massa me Hugo, dammat av tavlor, ätit, matat Hugo, och nu har v i lagt Hugo, men han är lite arg, han är övertrött tror jag. För hans ögon håller på att falla ner hela tiden, men ändå så ska han försöka va vaken. :P

Har nyss ätit lite glass, men det är inte så gott, är inte så förtjust i glass..

Försökte fixa photoshop, men jag fatta noll, våran dator är störd, måste skaffa en ny. Men PENGAR! Fan..
Jag har ju inga rika föräldrar som kan hjälpa till heller,, pappa äger väl typ inga pengar alls, och mamma jobbar bara halvtid, så hon får en lön på typ 7000/månad bara..

Men men that´s life. Finns så mycket viktigare saker än pengar, MEN, pengar kan visst göra en lycklig. Hade jag haft mer pengar så hade jag verkligen varit lyckligare än vad jag är idag.

Här är Hugo´s garderob iaf,, det var betydligt mer i den innan jag plockade bort massor. + att det ligger massa i tvätten. Han har rätt mycket, jag får jämt beslutsångest när jag ska välja kläder åt han. :P

image261

image262

 En söt tröja, med en katt på :)

 Darling låg och lekte medans mamma städade :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Pengar underlättar ju mycket om inte annat!

2008-04-11 @ 22:26:09
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Liza

Visst är det skönt att få sånt där gjort? =)

2008-04-11 @ 23:49:55
URL: http://lizilou.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback