Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Desire

God morgon allihopa!
Nu när jag satt igång tvn så såg jag att det är "desire" på trean, det såg jag jämt på förut! Var så bra tyckte jag då. :) Samtidigt på den tiden kollade jag jämt på Fashion house, eller va de hette, gillade det programmet rätt mycket. :) Vart skitsur när dom slutade sändas. :P

Idag är det fortfarande snö ute, det snöar inte nu men,, och så är det kallt. Inge vår alls.

Drömde så hemskt inatt, jag drömde att Hugo fick såna utslag som han hade när han var 6 veckor gammal och vi fick lov att åka till falun, fast i drömmen var det mycket värre. Usch. Min lilla sötnos, var skönt att vakna och se att han inte hade nå såna utslag. :)

Vad ska man göra idag då?
Städa klart, och sen kanske mamma skulle hit.

Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback