Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Färdig!!

Yes, and I LIKE IT! =)
Den blåa färgen är borta, nu ser det typ beige,lila, ut, nougat alltså. =) Det fanns ingen mocca färg så vi tog nougat, men dom ser typ likadana ut så. :P

Och så vart det så mycket färg över så jag målade om i min garderob/klädkammare. Vart mycket bättre!
Lägger ut bilder imorgon!
Har såå ont i fötterna nu, har setat kanske 30 min sen 8 imorse.. Men nu är det mesta klart iaf, ska hänga upp tavlor och sånt imorgon, och plocka in alla kläder, alla smycken, skor, väskor m.m. in i garderoben, tar ju en stund, har rätt mycket grejer. =)
Hugo kom hem ca 18.30 tiden, han har haft det bra i Selja idag, hos mormor Irene & moster Jessica. =)

Jag är hungrig, ska kolla efter nåt att äta.
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Ida

Trevligt.

2008-04-05 @ 21:38:38
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback