Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Foton

Nu har jag fått massa gjort här hemma, diskat ett berg av disk, pratat i telefonen med Anki i ca 30 min, och en stund med Therese. Och med mamma såklart. :)
Sen lagade jag mat, min hemmagjorda köttfärssås med spagetti, åt,, plockade lite ren tvätt,
lekte med Hugo, tog in en Ludde som var utanför fönstret, jävla katt, fan va rädd jag vart, tänk om han hade ramlat ner. Hemsk tanke.
Sen myste jag lite till med Hugo, bytte om på han, sen fick han kvällsmat, och sen somnade han vid 20 tiden.

Då började jag sätta in foton i album, har skitmycket foton som jag inte orkat sätta in i album än hehe, så det tar sin tid, är inte klar än alltså. :P Men det är ju skitkul att fixa sånt, synd bara att jag inte har lika mycket tid för sånt pyssel längre. Men jag myser hellre med Hugo. : D Finns inget bättre än att leka/gosa/busa med sin son.  ♥    : )

Kollade på lyxfällan samtidigt som jag fixade med fotona, och nu är det efterlyst, men jag har ju en karl som byter kanal hela tiden, så jag händer inte med så mycket i programmen. :P

Imorgon ska jag handla,, funderar fortfarande på om jag ska köpa öl eller sprit?

Vad dricker du helst??   : )

Kommentarer
Postat av: marlene

jag tycker bara om vin nu för tiden å en del cider. sprit skulle jag inte ens våga smaka på igen:P
tro du kan sänka farten på bredbandet, ring å prata med dom dom e juh inte omöjliga, säg att du har inte råd å ha det kvar eller nå sånt:P har oxå massa massa kort som inte är där dom ska än men man myser juh hellre med sötisarna:P hihi puss

2008-04-24 @ 21:33:42
URL: http://marlene1983.blogg.se
Postat av: anna

dom köpte jag för en femtiolapp på din sko förra året tror jag.
kram!

2008-04-24 @ 22:34:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: jessiie

föredrar cider o goda drinkar ;)

2008-04-25 @ 18:34:36
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback