Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag!

Idag äre Fredag. Igen. Det känns som om det var fredag för 3 dagar sen. Jaja.

Har nyss matat Hugo, snart ska jag äta, sen dammsuga, duscha, sen åka och handla med mamma & syrran vid 11-12, funderar på om vi ska äta tacos idag. :) Så mumsigt!

Sen idag kanske min söta Marlene, Andreas & Lias kommer hit, Andreas ska hjälpa oss att formatera om datorn, datorn är lite störd just nu. Jag hopps vi hinner ses idag eller snart iallafall, var såå längesen vi sågs nu, jag tror sist vi sågs var när jag & Marlene & barnen var på familjecentrum och gjorde gipsavtryck av Hugo & Lias fötter & händer, och det var typ i Februari?.. Kommer knappt ihåg när det var. :(
FAST vi bor så nära varandra, dom bor på rödmyren, det tar typ 5-10 min att gå dit från oss.

Är så trist att det blir sådär, är flera vänner jag vill träffa oftare, och vi bor nära, men det blir inte så ändå.
Antingen har dom fullt upp, eller så har vi fullt upp. Men det är väl så att vara vuxen och ha barn. :P

Det var sol nyss ute, men nu ser jag lite mörkare moln, hoppas dom svischar förbi fort som fan och att solen kommer fram igen. :D
Vad ska ni göra idag? Nåt kul eftersom det är Fredag?

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback