Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grejs

 Lite foton som jag sorterade igår. :)
 Gårdagens inköp: 2 bodies, solmössa, nagellack
 Bus Hugo imorse
 Nyfiken svartis :P
 Linne med små blommor på,,
 1 rosa linne,,
 Svarta leggings,,
 En mysig tröja för mysiga hemmakvällar :)
 Smink.. bra att ta med sig ut, så slipper man dra med sig hela sminkväskan :P
Väckarklocka till Ronny, så han inte behöver väcka mig mitt i natten för att fråga va klockan är. :P Den ringde 6 imorse, och Hugo vaknade och vart jätterädd, sötnos.

 Skor,, jag älskar ju bling bling, så dom passa mig. :)
 Nya handdukar..
 Fler handdukar..
 En korg att förvara lite av Hugos leksaker i, å en toalett borste hehe..

Sen lite till, men det var nog inge kul att se kort på, inte för att toaborsten är så intressant att se på hehe, men .. :P









Kommentarer
Postat av: Frida

Svar:nej skojjaru eller .. fan fattar inte varför folk inte bara kan sköta sitt .. Nej precis .. Nej jag är inte medlem där, men jag lär väl bli :P hehe .. ha en bra helg .. kramar

2008-04-26 @ 15:07:43
URL: http://friidavs.blogg.se
Postat av: jessiie

kul med shopping ;)

2008-04-27 @ 09:08:49
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback