Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Halvjobbigt

Imorgon ska vi först på ett möte kl 11, sen på bvc kl 16.. Lite småjobbigt, känner mest för att bara va hemma & mysa med Hugo. Sen på Onsdag ska ju Hugo till min mamma, och vara där tills Torsdag kväll.
Men efter det så ska jag inte festa på länge, utan bara va hemma med min babe. ♥

Är inte alls lika kul att festa nu för tiden, kanske är för att jag hellre vill va hemma (egentligen),.
I Lördags var det jättekul! Det var en toppenkväll. Men på valborg vet vi ju inte ens vart vi ska, känns som att det kommer bli en sån där konstig fyllekväll..

Aja.. Lite bilder:

 Tror Hugo håller på att få tänder, han tuggar och gnagar på allt, och nu har han nappen som tuggleksak också :P

 My dear kissecats,, mumsigt med godis. :)

 Det är roligt att dra ner mammas grejer från bordet till golvet. :P

Kommentarer
Postat av: sanny

vilken liten sötnos

2008-04-28 @ 18:54:21
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: ida

Tack. jag trivs bäst i blondt med=)
ahaa.. ååh. Jag som trodde du ville para dom så jag fick en misse :P haha.. vill så gärna ha en mjuk kisekatt :(

2008-04-28 @ 22:24:59
URL: http://gullgull.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback