Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hehe

Ursäkta mitt senaste inlägg jag skrev igår, jag var sååå arg just då.
Efter graviditeten har jag skitlätt för att bli jättearg, förut var jag inte så alls.
Men jag antar att det är alla hormoner i kroppen som gör det. :P
Ibland får jag värsta arg rycken & blir helt tokig, haha,,

Aja,, idag bryr jag mig inte ett skit om han/henne iallafall. Den får se längre fram vem som har rätt & inte, och vem som är störd.

Imorse vaknade Hugo 7.40, så då gick jag & gjorde mat åt han, sen lade jag han i  Ronnys säng, sen åt han, och vi somnade om. Fan va trött jag var imorse, var jättelängesen jag var sådär, helt koma liksom. :P
Vaknade iallafall 10.30 igen, så då var jag piggare.
Gick & duschade, och nu ska jag snart mata Hugo sen gå och handla cola, så jag har nåt att dricka imorgon när jag är bakis.
Det enda jag är sugen på när jag är bakis är Coca cola,, men jag är nästan aldrig sugen på det annars. :P

Vad ska man äta idag då?

Händer det nåt kul hos dig ikväll då? : )

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Lätt hänt att man blir arg.
Det är mänskligt, men hormoner spelar roll också ibland. När man trappar ner/slutar amma blir det ofta humörsvängningar.

Ha en bra valborg!

2008-04-30 @ 11:56:37
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback