Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hitmakers

Sitter och tittar på hitmakers på 5an, fy fan alltså, endel tror verkligen att dom kan sjunga, men det låter verkligen skit. Haha.
Jag tycker "juryn" har lite fel, endel är jättebra, men dom ba "nej tyvärr" :P

Har sett på one three hill också, det var bra, som vanligt. :)

Funderar på vad man ska göra imorgon? Plocka klart här, har ju haft massa besök så har inte fått bort så mycket grejer än.. Vill träffa Marlene nån dag! Det är många jag vill träffa, var längesen jag umgicks med vissa folk nu.. Så mina vänner, det är bara att höra av sig om ni har tid att ses. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)

Han vart 4 månader nu den 22/3, det är bara 1 månad efter dig ser jag.

2008-04-06 @ 21:12:05
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

haha jasså? men har du inge choklad hemma då?

2008-04-06 @ 21:55:58
URL: http://sweetkay.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback