Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hockey

Fan vilket tjat det har blivit om hockey den senaste tiden här i Mora.. Usch, jag hatar hockey, finns inget tråkigare än att sitta och titta efter en ful puck. :P
Är mora-malmö på tvn nu, mora leder med 3-0, dom kan lika gärna förlora för mig, jag bryr mig inte ett skit. :P

Nej fy, fotboll är mycket roligare! Fotbollskillar är tillochmed snygga, hockeykillar ser ju, hmm, ut som hockeykillar, och det är ju inte snyggt, finns 1 snygg hockeyspelare vad jag vet just nu, en gammal klasskompis :) Men varför ska dom ha sånt skägg jämt? Eller ja, inte alla, men.. Hatar skägg..
Nej nu ska jag sluta klaga. :P

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback