Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home

Kom hem ca 20.45.. Mamma ska va kvar tills imorgon.. Hoppas hon får åka hem imorgon.
Åkte en sväng med brorsan & hans tjej Maria, ovant att åka med han, utan att mamma sitter bredvid. :P
Är sex and the city på tv nu, men jag vet inte om jag orkar kolla på hela programmet..
Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Therese en stund, sen kl 18.30 ska vi på ljusparty hos min svåger Richard.. Hade glömt att vi skulle dit,, eller jag trodde faktiskt det var den 28e vi ska dit, men icke,,
Så då ska vi till Gopshus (skogen), för han ska ha det ihop med nån annan bla bla bla..

Det var meningen att pappa skulle hit, men det blev inte så,,


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback