Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home

Nu är vi hemma igen. Tog en liten extra promenad på ca 15 min + 5 min till willys, sen vart Hugo kinkig, matdags. Så då gick jag hem igen, och nu har Hugo fått mat så han är mätt & belåten, jag har också ätit lite rester från igår, så nu ska jag nog sätta mig på balkongen en stund, så skönt väder ute!

Senare när Ronny kommit hem ska jag nog försöka få med han ut på en till promenad, en långpromenad.

Ikväll ska jag nog göra lite manikyr också, älskar att fixa naglarna, har inte lika mycket tid för det nu för tiden tyvärr, men ikväll ska jag ta mig tid till det. : )

Brukar du fixa naglarna? Hur? : )

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Som sagt. All pepp välkomnas! Tack!

2008-04-24 @ 13:52:06
URL: http://diabetesochjag.blogg.se
Postat av: marlene

brukar göra fransk manikyr men nu har jag aldrig tid:P fan va härligt väder det är:) puss

2008-04-24 @ 14:08:27
URL: http://marlene1983.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback