Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag

Vi var till brorsan & Kerstin på födelsedagsfika idag, Kerstin fyllde 21 den 12e. Det var trevligt. :)
Fan vilket ösregn det var när vi gick dit, men sen helt plötsligt kom solen fram. :P
Efteråt gick jag & Ronny till matekonomen och tog ut ett paket från babykompaniet, en jättesöt body åt Hugo och en sked :P Hehe.
Var på kappahl idag också, det var halva rea priset, så jag köpte en body till Hugo för 25 kr, ett par röda ballerina skor till mig för 40 kr, och en plånbok för 25 kr. :) Jag älskar ju skor, och jag har inga röda, eller färgglada skor över huvudtaget, så det behövdes ett par nya färgade skor, sen får vi väl se vilken kvalité det är på dom hehe,, men men..

Kollade nyss på Cashmere Mafia, så bra program. :) Men det bästa någonsin är ju ändå Desperate housewives. :)

Har prison break på tvn nu, men det har blivit dåligt, som alla andra program som dom gör för många säsonger av. allt blir bara fel och konstigt. Som Lost, skitkasst nu mot förut..

Imorgon ska jag städa det lilla jag har kvar här hemma, sen på Onsdag ska jag nog umgås med Therese. Ska bli kul!!

Och imorgon kör lillebror Mattias upp för körkortet, vi håller tummarna. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback