Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

jaha

Ronny åkte till Henkan,, skulle fixa nån bil..
Hugo sover, jag vill också sova, men då blir jag så seg efteråt,, ska försöka rycka upp mig nu och städa lite.
Sätta igång lite musik, sätta upp resten av tavlorna i vardagsrummet :)

Föresten så tror jag min mage har blivit mindre, ska gå och väga mig nu iaf. :P
Usch va irriterande det är med en "mammamage".. Men det är fortfarande värt det, om jag inte hade fått Hugo hade jag väl varit alkoholist nu.. Söp ju som en idiot innan jag vart gravid, och tyckte livet var skit. Låg väldigt långt ner mot botten då.. Men sen vart jag gravid och livet vart mycket bättre. :) Ödet kanske? :P

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Japp! Uggla är suverän han!

2008-04-07 @ 18:45:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: marlene

ja vi hade nog suttit tillsammans på en parkbänk om inte vi fått så fina söner:) skaffa barn är det bästa jag har gjort. livet har fått en mening nu:) puss marlene

2008-04-07 @ 21:25:38

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback