Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Massor

Nu har jag fixat å donat massa här hemma,, gjorde rent bakom spisen, jag trodde det skulle va skitigare än va det var, men det var bara lite damm typ. :P Men nu är det rent och fräsch där också. :)
Har blivit skitnojjig sen jag började se på "rent hus", alltså skulle jag se ett kryp här hemma, då springer jag, jag hatar kryp, ryser bara jag tänker på dom. :P
Sen lagade jag mat, åt, myste lite med Hugo, dammsög, torkade golven, sen tog jag ett bad.
Har inte badat på över 1 år säkert, fast vi hade badkar på klockarhagen, och här.. Men om jag ska bada ska badkaret va jätterent, annars vill jag inte bada, hatar bakterier, skulle aldrig kunna bada i ett skitigt badkar. Badar inte ens i vatten på sommrarna, eller i simhallen, haha.
Men eftersom jag skrubbade och gjorde jätterent imorse i badrummet, så passade jag på att ta ett bad.
Jag tycker det är så tråkigt att bada, visst är det skönt och avkopplande, men jag har liksom inte ro att bara ligga där. Läste en tidning, men det var inge kul, så jag gick upp efter 30 min typ..

Sen badade vi Hugo, mamma & Jessica var hit en sväng nu på kvällen, sen fick Hugo mat, och han var så trött, så vi lade han och han somnade inom 10 min, som vanligt. :P han sov ca 20.30.

Nu ska jag kika runt lite på nätet, sen ska jag väl sova nån gång..

Vad har ni gjort idag??

Lite bilder:

 Syrran, Hugo nakenfis & mamma
 Svipp(kinesisk nakenhund med päls) , gott med kattmat. :P
 Svipp igen, han är 14 år, han försvinner nog snart från oss :(
 Svipp & mina tår haha
 Darling
 Nybadad :)
 Bus
 :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback