Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Money

Imorgon får jag pengar :D
Ska handla lite mat, ta ut klädpaket, köpa färg till hallen, på jysk å kolla efter en grej, på systembolaget såklart m.m. Vet inte när jag ska måla hallen bara, har fullt upp Fredag,Lördag, och på Söndag ska jag va bakis hela dagen, och bara sova och ta det lugnt. Ronny ska ta hand om Hugo då. :)
På Måndag kanske jag hinner måla, eller Tisdag,, Onsdag är det ju valborg och då blir det festa igen. :)
Får se vart vi ska, men det blir väl jag, Ronny, syrran & kanske hennes kompis Simon. Och då ska Hugo vara hos min mamma.
Nån som vet nåt kul som händer nånstans??


Idag iallafall så ska jag typ gå till willys å köpa mjölk & en gul lök, sen ska jag sätta mig ute på balkongen, vi har eftermiddags sol på balkongen, vilket är synd, för jag vill ju sitta å sola runt 12 tiden då solen är som starkast. :P Men men det får väl funka ändå.

Nu har Hugo ätit, så nu ska vi byta blöja.



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ja man undrar om man kan filtrera bort såna besökare?

2008-04-24 @ 09:43:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback