Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mongo

Den här datorn är helt mongo.
Igår funkade den jättebra, imorse när jag satte igång den var allt borta. Jag kom in till själva skrivbordet, men alla ikoner var borta. Och när jag skulle gå in på den här datorn genom startknappen, då stod det att det inte kunde hittas.
Wierd.
Sen ringde jag Magnus nyss, å då sa han hur jag skulle göra. Men när jag satte mig framför datorn och skulle fixa den så var allt tillbaka igen, och nu funkar det som vanligt.
Så om jag inte skriver på ett tag sen, så är det datorn som är cp.

Måste fan ha en ny, jag klarar mig inte utan datorn :P
Och inte har jag nå pengar på mobilen heller, har inte råd att fylla på heller.. suck.
Är så jävla trött på pengar, har ca 600 kvar nu som vi ska leva på tills den 20e. Det kommer inte funka, så det lär väl bli så att vi får lov att fråga Ronnys föräldrar om lite hjälp.. Tycker inte om att fråga om pengar, hatar att ta emot saker, speciellt pengar.
Har aldrig tyckt om att få saker, hatar födelsedagar när man ska öppna presenter, och julafton är också hemsk. Jaja,, men..

HOPPAS Ronny får jobb nu efter praktiken!

Snart kommer Therese hit och ska hämta sin astma medicin som hon hade i min väska när vi var ut.

Inge sol idag, det är helt vitt av moln på himmlen.. : /

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

hatar oxå pengar, usch, vi har knappt någonting kvar heller, men Lias har då allt han behöver det e det som är huvudsaken. puss

2008-04-28 @ 15:12:46
URL: http://marlene1983.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback