Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu så!

Nu är jag här igen. :)

Datorn var hos Marlene i helgen, hennes Andreas skulle försöka fixa den, men det gick inte så bra. Jävla skit dator, lika bra å köpa en ny hehe. Men det fattas såklart pengar. Ronny börjar praktisera på ett ställe imorgon, i 3 veckor, sen skulle han nog få jobb där. :) Så då blire nice. :)

Men datorn fungerar att surfa på iallafall, och det är jag nöjd med. :)
Skulle såklart  vilja ha musik å filmer också, men det är lugnt ändå.. Det har ju börjat så många bra program på tvn nu, så nu är tvn min flera kvällar i veckan. :) Annars har bara Ronny "bestämt" över tvn, och han tittar på simpsons eller discovery channel, bara skit alltså. Men inte nu längre :D

Åå fan va fint väder det är!! Flera dagar nu, och fler skulle det bli. :)

I helgen har jag fått massa gjort, i fredags var vi hos Marlene m. familj en stund, sen hem å lade Hugo.
Lördagen städade jag massor, putsade fönster, dammsög, torka golven, plocka grejer, diska..
Sen kom syrran hit och vi kollade på fler sällskapsresan filmer. :) Dom är så bra, haha.
Hon sov här tills igår,,
Och igår tog jag & syrran en promenad till Ronny som var hos sin pappa i Färnäs, vi satt ute å solade lite, sen gick vi hem igen, Hugo skulle ha mat och svärmor skulle hälsa på, annars hade jag solat lite till. :)
Efter att svärmor var här, så lagade jag mat, åt, sen hämtade mamma mig, syrran & Hugo, Jessica skulle hem, och jag, mamma & Hugo skulle till Therese på ljusparty.
Åå va fint Therese hade i lägenheten! Så vill jag också ha. :P Alla har så bra smak tycker jag, jag vill också ha lika fint, men det är väl så kanske, att man tycker att alla andra har mycket finare än själv.

Therese har börjat sälja partylite grejer, så jag bokade henne för ett ljusparty hos mig den 21 maj. Så nu ska jag försöka få ihop lite folk. :)

Nu sover Hugo efter promenaden från Rödmyren, jag ska börja med maten, är hungrig.
Det blir lasagnette. :)

Vad har ni gjort i helgen??


Kommentarer
Postat av: marlene

dessa datorer e hemska. hoppas det funkar bra åt dig ändå. puss

2008-04-21 @ 19:47:41
URL: http://marlene1983.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback