Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ont

Föresten,, var ju ute å gick i 1 ½ timme igår på dagen, sen efter att vi var hos brorsan så gick vi en sväng, och då hade jag ett par skor som jag inte använt så mycket,
och när jag kom hem så hade jag världens blodfläck på strumpan, men jag hade inge ont, å hitta inge sår. Men sen såg jag att nageln på lilltån typ har spruckit hela vägen från nageltippen till nagelbandet, liksom i mitten på nageln :P
Men jag har inge ont,, wierd..

Hugo sover än, har sovit i nån timme nu, men det brukar han göra den här tiden efter att han har fått frukost. :)

Nu ska jag städa lite här, men ni får gärna skriva en glad liten kommentar under tiden så jag har nåt kul att läsa sen. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback