Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

strax

Nu har nå gubbar varit här och fixat elementen..

Hugo sover, jag ska snart göra oss klara för att gå.. Eller, jag ska gå, Hugo åker ju vagn. :)
När ska man byta till sittvagn då? Hugo kan ju sitta om han sitter i gåstolen och så, men inte riktigt om man sätter han mitt på golvet.
Men BVC sa att det inte är bra för ryggen om han sitter i sittdelen i vagnen redan nu, han är ju 6 månader den 30/4. Och speciellt eftersom jag går rätt långt när jag är ute å går, då somnar han ju, och då är det väl bäst att han ligger ner?
Jaja,,

Ska hämta ut nåt gåvopaket jag fått, som ligger på lindex.. Är nåt till Hugo eftersom han blir 6 månader nu.
Och igår fick vi nå havre välling prover från Nestlé, ska bli spännande att pröva hehe.
 är alltid spännande att pröva ny mat åt han. :)

Är lite nyfiken på om Anja fått bebis nu? Hon är en gammal klasskompis, vi gick i samma klass från typ 3an till 6an eller nåt sånt, vi umgick lite förr i tiden iaf. :P
Hon har BF idag har jag för mig? Så spännande!

Är så många som ska ha bebis nu, och i sommar :) Det sägs ju vara babyboom iår, och det kan jag hålla med om, lika förra året, då fick nästan alla mina vänner bebisar. :)
So sweet.

Nej nu ska jag pysa,, Bye

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Dom ska du ju få på en gång. Du ser dom om du loggar in på ditt konto :) Tror det står mina presentkort i menyn till höger till o me! :D

2008-04-22 @ 15:36:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Kelley

Hej, tänkte bara kommentera det där med sittvagn. Du kan ha din vagn ett bra tag till eftersom barn mår bäst av fram tills nästan ett år, att se mamman eller pappan eller någon den känner igen för det blir ganska mycket intryck för ett litet barn som ska sitta framåt i vagnen.. =)hade bra!

2008-04-22 @ 16:21:35
URL: http://lynntyra.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback