Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sweetheart

image143  Älskade babe!

Apropå skridskor, som vissa människor har en vana att säga mitt uppi ingenting haha.
Men ja, fan va folk klagar, jag har aldrig haft problem med bloggen, folk säger "jag skrev ett så långt inlägg och sen försvann det bara", skriv inte så långa inlägg då, är bara jobbigt å läsa igenom dom om dom är långa..
Skriv många, korta inlägg istället. =)

Nej usch nu är jag hungrig, måste äta nåt.. har inte haft så bra aptit dom senaste dagarna, har snarare bara mått illa.. är nog förkylningen som spökar,, men ..

DET KOMMER EN NY TÄVLING OM EN LITEN STUND! EN JÄTTEBRA PRODUKT! Värde ca 80 kr, beroende på vart man köper den..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback