Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

God morgon!
Både jag, Hugo & Ronny vaknade vid 6 när Ronny skulle upp, och Hugo verkade inte vilja somna om, så jag gjorde mat åt han och lade han bredvid mig i sängen, är så enkelt nu när han håller i flaskan själv.
Sen somnade vi båda en stund, tills Ronny ringde vid 9, då vaknade både jag & Hugo. : /
Jag ville sova mer, men men :P
Sova kan jag göra när jag är gammal å ska dö haha.

Fan jag blir irriterad på Tic, hon skiter på golvet, och kissar på alla kläder eller dylikt som råkar ligga så hon kan dra ner de på golvet. Bara för att vi har en annan sorts kattsand, det ska va ett speciellt kattsand..
Så nu håller jag på å tvättar för fullt igen..
Men vad ska man göra? Älskar henne lika mycket som jag älskar mina andra katter, så jag skulle aldrig göra mig av med henne. Så känslokall är inte jag. :P
Katter/djur har faktiskt också känslor, det märks verkligen.
Hatar såna som är elaka mot djur, dom borde skjutas på nära håll.

Aja, nu skriker magen efter frukost, så jag ska äta. Sen ska Hugo äta igen.

Behövde inte gå på möte kl 11, Ronny åker dit själv.
Bra, jag känner inte för att ta en långpromenad ner dit själv, för att va på möte 15 min, sen gå hem ensam igen. HATAR att gå ensam i trafiken, bland bilar, och övergångsställen är värst. Det är mycket bättre nu än för nåt år sen, då kunde jag knappt gå ensam till tvättstugan som låg 20 meter från oss..
Jävla social fobi, är ett helvete att leva med.

Men sen kl 16 ska vi till BVC, min älsklingsbebis ska få andra vaccinationen.
Hoppas det går lika bra som när han fick första, han skrek bara lite när hon sprutade in vaccinet, men det gick över fort, och han fick inga biverkningar alls.

Imorgon är det precis 6 månader sen Hugo kom till världen. :)   ♥
15.02, tänk på oss då. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback