Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoho

Har gjort alla morgonrutiner nu, pratat i telefon lite, ska nu ut på balkongen och fixa lite, sen ska jag göra lite brownies, så jag har nåt att bjuda på om vi råkar få besök ^^

Jag skulle vilja åka till Falun/Borlänge och shoppa lite, men jag vet inte hur mycket pengar vi får på Fredag än..
Så vi får se.. Jag vet inte ens hur jag ska ta mig dit isåfall haha, beror på om nån har lust att följa med, nån med körkort och bil kanske. :P Eller så frågar jag mammsen så kan vi hälsa på mormor & morfar samtidigt. :)
Vore nice, man vet ju aldrig hur länge dom är friska å krya, mormor har börjat bli lite "senil",, eller, hon är liksom virrig och så,, men jag hoppas det inte blir värre.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback