Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wow

Finally, blogg.se funkar. :)

Har haft jättemycket att skriva dom senaste dagarna, men men.. :P

Är fortfarande lite förkyld, men mycket bättre. Och nu är Ronny sjuk, an låg hela dagen igår, stackarn.
Men idag fick han lov att åka till skolan, måste svetsa lite, han har svetsprov på Torsdag, och imorgon är dom lediga.

Men jag fick mycket gjort nu när bloggen inte funkade, annars tar de ju faktiskt lite tid att läsa igenom alla mina favorit bloggar. :P
har gjort om i hallen, städat lite i sovrummet, varit ute å gått massor, myst med Hugo, haft besök m.m.

Ska nog köpa färg nån dag så då ska vi ÄNTLIGEN måla om i vardagsrummet. Men jag har lite beslutsångest över vilken färg jag ska ha, har tänkt ha mocca ett tag, men jag vet inte, kanske nåt ljusare, nästan vit aktigt.

Hjälp mig, kära läsare, vilken färg ska jag ha??

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback