Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

zzzzzz

Usch va trött jag är,, har nyss pluggat lite körkort, men kunde inte koncentrera mig mycket alls..
Får försöka imorgon istället, kommer nog gå mycket bättre då när jag är pigg och klar i huvudet. :)

Imorgon om det är fint väder ( men det skulle det vara enligt tv4 vädret förut idag ), så ska jag gå ner till mammas jobb tills hon slutar, så får jag en promenad då också..

Längtar tills på fredag, så jag kan köpa lite grejer, vill köpa färg och måla om i hallen också, men vad för färg ska man ha? Det är snyggt med typ grönt, lite mörkgrönt om ni förstår? :P
Men den jag kollade på förut finns bara i 4 liters hink, och när vi målade om v-rummet så köpte vi 2 4 liters hinkar, och det räckte med 1, till två lager färg på väggen. Så vi har en hink med nougat färg kvar, och ska jag köpa en 4 liters hink till hallen, då kommer det ju bli massa kvar. :P Aja.

Tänkte gå å lägga mig, men sen kom jag på att det är Cashmere Mafia på tvn, det kan jag ju inte missa. :)
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback