Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ändrade planer

Ronny ville följa och handla så jag väntar tills han kommer hem.
Nu ska jag försöka bränna ut en skiva, jag kan bara med Nero, men på den här datorn är det nåt helt annat bränningsprogram. :P
Sen städa.
Städningen blir ju såå mycket roligare när man lyssnar på bra musik. :)
Visst kan jag lyssna genom datorn, men jag hatar när det ligger sladdar rakt över golvet där Hugo åker med gåstolen / sitter och leker.
Nästa lite dyrare köp blir en ny tv och hemmabiosystem,,
sen en soffa.
Jag ska köpa mitt Wii nån gång där också, och Ronny vill ha Xbox360 eller va de va..
Jag gav förslag att vi kan köpa det till varrann i julklapp, men jag tror inte Ronny ville det..
Äh jag vet inte.

Puss


Kommentarer
Postat av: lola

nra då kan du ju kommenterA I MIN blogg nu :D

2008-08-26 @ 09:51:53
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback