Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

det slog mig precis..

..att jag inte kommer få träffa Ronny på 2 dagar!
Fan va tomt, kommer sakna han massor ju!


Hörde precis på tvn att  det ska börja en till säsong av Idol,, ååh neej, jag hatar idol, jävla fjantar som försöker synas.
Det finns fan inga bra program nu för tiden, förr fanns det verkligen nåt varje kväll att se, nu för tiden är de bara massa skit. Tråk.

Snart kommer Ronny hem, ska bli skönt att sova.
Imorgon ska vi handla innan Ronny ska jobba, syrran kommer hit vid 9-10 också.
Hon skulle följa en kompis som ska börja skolan här i mora, kompisen ville inte gå själv, hon är helt ny här.
Sen skulle syster komma hit. :)
Hon är snäll hon :)

Jaja, puss på er


Kommentarer
Postat av: Josiee

nej det e ganska lugnt:)går ganska snabbt och sen e man ju "ledig" på dagen;)kram

2008-08-20 @ 02:02:13
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: jessica

Åhh, förstår har varit utan ola oxå, allt blir så mktjobbigare.. :/

helt klart att man måste förnya sig.. Trött påatt vara tråkiga gammla jag..<3

2008-08-20 @ 07:35:34
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback