Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Film

Har precis tittat på How to deal, den var bra. :)
Jag har en sån hatkärlek till såna där kärleksfilmer, jag vill också va sådär kär!
Så ibland känner jag verkligen för att titta på såna där filmer, men ibland klarar jag inte av det haha.
Den där kärleken kommer man nog aldrig känna igen,, den första kärleken. Aaah . :)
Men men jag har Ronny och han är bäst. :)
Man är ju bara nykär, ja när allt är så nytt,, i början..


Jag tycker den där killen är så söt :P

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tävling på min blogg, där du kan vinna;



# Presentskort på valfri affär, 2500kr

# Smink (eller kläder?) för 1000kr på Kicks eller H&M

# MP3-spelare från valfri affär



(Delta gärna, och förlåt för reklamen :))

2008-08-24 @ 20:55:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: FINA

jaa det är ju tyvärr det =/ sov gott:)

2008-08-25 @ 00:32:22
URL: http://hellofina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback