Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Finally

Nu funkar blogg.se igen :)

Har precis betalat lite räkningar åt älsklingen, haha han vet inte hur man gör så jag får offra mig. :P
nej då men det är jag som håller ordning på alla räkningar och sånt.

Funderar på om jag ska färga håret igen? men jag har så svårt att bestämma om jag bara ska färga utväxten eller om jag ska ta en helt ny färg.. Det är ingen idé att fråga Ronny, han tycker att jag ska ha blondt eller svart hår.
Jag vill inte ha nåt av dom haha.


Min lilla buse sitter och läser i en av alla prassliga pekböcker han har, snart kommer han nog va trött och vilja sova.
Jag är skittrött jag med, men jag vet inte,, orka lägga sig och försöka somna, sen när jag precis har somnat så vaknar Hugo..


Det känns då finfint att ha så mycket pengar som vi har just nu, det är den högsta summan vi någonsin har haft. :)
Ska betala mitt csn lån sen, 958 kr den här månaden.
Hemförsäkringen fick vi ju skjuta upp i juni när vi fick så lite pengar, så dit går det ca 950 också nu i Aug..

Aja, ska pussa på min son nu. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fattar inte det jag heller =S

2008-08-25 @ 09:37:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Rosie

Shiit Nina jag fattar inte hur du orkar gå upp vid den här tiden varje morgon. O.o

Jag beundrar dig verkligen! ^^

Pussa på Hugo och katterna från mig. (:

2008-08-25 @ 09:54:34
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: ida

Varför har du tagit CSNlån? alltså vad gick du då ?

2008-08-25 @ 10:53:36

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback