Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fridayyy

God morgon!
Fredag idag, på Måndag börjar Ronny jobba igen, ska bli lite skönt, då kommer vi alla 3 tillbaka till lite rutiner,
och jag tycker det ska bli mysigt med höst,, är så mysigt med lite mörkt ute, massa tända ljus, myskvällar framför en bra film, allt blir lite mer lugnt liksom :)
Nu på sommaren är det ju så mycket man ska hinna göra, och är det fint väder vill man ju va ute och hitta på massor.

Jag skippar iallafall att gå på festivalen imorgon,, om det är lika tomt som det var i Onsdags så är det ju inget speciellt alls att gå dit,, det som skulle va jättekul var ju att festa med Marlene & co, men vi får göra det nån annan gång.

Sandra kommer till Mora i helgen igen, och vi kunde ju inte ses förra helgen så vi ska ses en stund imorgon. :)
Vi ska även till Helen & Henkan, ska bli skoj, var längesen jag var dit.

Nu ska jag ut och gå med Svipp,
sen bara drömmar & cupcakes så vi har nåt att bjuda på när svärmor kommer hit idag.

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback