Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Funderingar hit och dit

Tog en rejäl sovmorgon idag, eller jag sov typ inget, jag låg och funderade på massor.. Kände verkligen inte för att gå upp..

Alltså jag har det så jävla bra om man jämför med vissa andra, men ändå så känner jag ingen glädje alls, över nånting. Visst, jag älskar Hugo & Ronny & familjen & vännerna, men jag känner liksom inget,
är helt tom inom mig.
Mina deprisionsryck (stavning?) har kommit tätare och tätare inpå varandra det senaste halvåret..
Så här dåligt som jag har mått har jag inte mått på flera år.

Så jag funderar på om jag kanske har fått förlossningsdeprission?
Det brukar ju komma några månader efter förlossningen..
Kanske ska ta kontakt med nån och kolla upp det..

Och så funderar jag självklart på min jävla vikt,, nu har det inte hänt nåt mer på vågen, förutom att jag har gått upp nåt kilo till,, varför?
Jag äter inte mycket alls, jag äter nästan aldrig godis, chips, vitt bröd och onyttiga saker.
Jag åt kebabrulle i Söndags, innan det har vi inte ätit sånt på säkert 2 månader.
Och jag menar, om man unnar sig en glass så borde man väl inte gå upp nåt kilo pga en liten glass?!

Jag fattar noll,, är så trött på livet just nu bara.
I don´t know what to do.

?



Kommentarer
Postat av: ida

Man ska aldrig väga sej om man vill gå ner i vikt.. Man tappar motivationen mycke snabbare då!

2008-08-07 @ 13:13:01
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: therese

hej gumman!

jag känner precis lika de är jätte jobbigt..

jag är själv jätte deprimerad och mår pyton de kan vara därför du har gått upp i vikt också jag går upp och ner hela tiden men de är för att jag är deprimrad,funderingar mm

kämpa på bara.miss you

puss/Therese

2008-08-07 @ 13:48:48
Postat av: cammie

tack så mycket*

2008-08-07 @ 17:25:46
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback