Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fy fan

Kollade nyss på en väns bilddagbok, det var en bild på mig där jag satt ner,, FY FAN jag skulle aldrig ha gått in där, mitt självförtoende sjönk som en sten i vatten.. :(
Jag vet att man ser större ut än vad man är när man sitter ner, magen ba trycks ihop haha,
men usch..
Just nu känner jag för att gömma mig, och inte visa mig för nån.

Jag håller ju på att gå ner i vikt, men det går sakta,,
det är riktigt jobbigt alltså, det här med vikten..

Jag önskar jag vore som min svägerska (mattias tjej) haha,, hon vart träffad av blixten och sen dess har hon inte gått upp ett skit, hon är föör smal nu, hon väger 40 kg,, men sen hon träffades hände det nåt med hennes kropp, hon går verkligen inte upp fast hon äter massor & får läkarhjälp.

Jag vill inte väga 40 kg, inte ens under 50.
Men absolut inte det jag väger nu.

Jahapp, nu ska jag försöka få upp självförtroendet lite igen, innan det trycks ner nästa gång..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback