Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gomorron!

Ronny tittade på film hela kvällen igår så jag kunde tyvärr inte uppdatera bloggen nåt :P
Jag orkade inte heller iaf så, hade så ont i nacken, och så strålade det till huvudet och bihålorna.
Skulle inte förvåna mig om jag får bihålsinflammation nu igen, får det fan skitofta, inge kul alls.

Och igår kväll lyckades jag inte somna, det tog säkert 5 timmar alltså innan jag somnade, höll på å ge upp där ett tag och gå upp igen, men ..
Älsklingen gick upp med Hugo imorse som tur var, och nu har han åkt till sin far..
Om jag känner Hugo rätt så kommer han vilja sova snart, så då ska jag duscha lite, sen ska jag damma av lite här hemma, fan va dammigt det blir på en gång. :S

Imorgon blire lite skoj, ska hämta ut nya datorn(vi beställde den i Onsdags och den kom i Fredags, snabba ryck :) ) ,
ta ut mitt efterlängtade Jotexpaket med min hatthylla, sängkläder, gardiner m.m. i :)

Och imorgon är det sista anmälningsdagen för dom som fick erbjudande på fyran,
jag svarade såklart ja, men det är väl ingen chans att jag får den. :(

Bilder kommer senare, I promise!

Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: han kommer på dagen så det e lugnt:P hihi skoj med ny dator:) puss

2008-08-24 @ 10:40:25
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback