Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hej hej

Nu har vi kommit hem,,
vi gick runt rödmyren till färnäs,, Ronnys farbror Micke m.familj var där, så vi sa hej. Jag har aldrig träffat dom förut, dom bor i Sthlm.. Hugo var då inte ett dugg blyg. :) Han skrattade och kröp omkring som vanligt. :)
Sen gick vi hemåt, in på willys. FAN va jag hatar att handla när man är hungrig, det "råkar" alltid följa med nåt onyttigt skit hem. Fy skäms på mig själv. Det var bara en liten biskvi, men ändå, jag får så dåligt samvete när jag äter nåt sånt onyttigt..
Som tur var hade jag promenerat i över 1 timme innan, så det kanske inte hände såå mycket, men ändå.

Eftersom Micke´s fru fyller år idag så kanske dom skulle grilla å så där ikväll,,
jag ska då inte dit. Och jag sa åt Ronny att han kan inte supa för vi ska på dop imorgon.
Jag tror faktiskt han lyssnade på mig. Hehe.
Men hur som helst så ska jag se på film ikväll,,
tänkte se Angel,, alla säger att den är skitdålig, men jag vill se den iaf.. går ju alltid att snabbspola om den suger hehe.
Vad ska du göra ikväll?



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback