Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hellooo..

Har inte varit hemma nåt idag..
Åkte 8 imorse, har varit en jättebra dag! Lite drygt att knuffa på vagnen över alla rötter och stenar på vissa ställen i furuvik men. :P Jag fick då träning iallafall haha.
Och så har vi gått där i massa timmar. Hade sol hela tiden. :)
Det började regna precis när vi åkt ut ur Gävle.
Vi har tittat på djur, försökt vinna massa godis (tur att vi inte vann haha), druckit massa kaffe, köpt grejer till Hugo m.m.
Fick inte sova mer än typ 4 timmar inatt heller, Hugo vaknade vid 1 och vägrade somna om på några timmar, sen fick han alvedon och då somnade han till slut. Är dom där jävla tänderna som gör så ont antagligen, stackarn. Tanden bredvid dom 2 nere är på väg upp, den kommer nog före framtänderna uppe verkar det som.
Jag fick sova nån timme till iaf, tills jag skulle upp vid 6..
Så nu ikväll är jag skapligt trött,, kroppen protesterar, mår illa som fan.
Så snart ska jag sova.

Min snygging igår :)
  
 Han blev lite arg. :P   Men sen vart han glad igen. :)

Fan vilken tid det tar att ladda upp bilder idag då!
Får se om jag orkar lägga upp alla furuvik bilder idag..
Lägger in dom på bdb iaf, där brukar det gå fortare.


Kommentarer
Postat av: marlene

sv: ok, men han e juh ganska lång:P men det lär juh inte dröja länge till innan han går=) har han velat börja krypa än då? lias vägrar:P han ålar sig fram som en groda på nå vis:P puss

2008-08-09 @ 21:15:05
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det kom en riktig regnskur i furuvik i lördags när vi passerade :/

vi hade varit på hundutställning i södertälje på morgonen kl 8 och sen när det var klart så åkte vi över gävle hem.. Hälsa pojkarna Kram madde

2008-08-12 @ 10:20:34

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback