Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Help please?..

Åå vad trött jag blir på dessa karlar,,
Ronny lovade mig för några dagar sen att han skulle göra rent kattlådorna, dom är inte rengjorda än fast jag har påminnt han flera gånger.
Han handlade på willys igår, sen lade han påsen på bänken som vanligt,, jag bad han lägga ner den i lådan, men nej den ligger kvar där än..
Och igår tog han av sig sina äckliga stinkande strumpor och lade dom på vardagsrumsbordet. : /
Dom låg kvar än imorse, så jag slängde dom på golvet. Han får fan ta bort dom själv.
När han druckit sina jävla cola burkar så låter han dom alltid stå på v-rumsbordet,,
hans tomma äckliga snusdosor också..

åå det är så mycket, såna där småsaker!
Är det så svårt att ta bort saker efter sig?!
Det är ett litet berg av disk nu igen, men det ser inte han, så antingen får jag be han göra det, eller så är det lika bra att jag diskar det själv..
Tänk om han hade varit en hejdare på att städa, då hade jag varit sambo med världens bästa kille hehe.
Drömma kan man ju göra.. :P





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback