Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemma igen

Var borta en snabb sväng bara,,
Kom hem så Hugo lade sig ca 20.15..

Det man köpte på ljuspartyt skulle va betalt imorgon,, lite dumt måste jag säga. För man får ju pengar på Måndag..
Visst barnbidraget kom idag, men det går ju till mat, blöjor och sånt.
Men jag köpte ett paket votivljus, mamma betala :)

Imorgon åker älsklingen 08.30.. usch va tidigt, sen får jag inte träffa han förrän på Lördag kväll. :(
Det behövs kanske att vi är ifrån varandra några dagar, sist vi var det var för snart 1 ½ år sedan då jag åkte till Rimbo med mamma,, Men det kommer bli lite jobbigt.
Jag hoppas du inte gör nå dumheter där borta med du vet vem, för då förlorar du mycket. :P
Jag älskar dig :)
(
och jag vet att du läser min blogg :P )

Nu ska jag kolla bdb, är alltid lika kul när folk kommenterar.

Puss


Kommentarer
Postat av: frida

halloj.

hinner knappt med att läsa dina bloggar.. :(

inge kul att du går runt o är orolig..hoppas du har fått något att prata med. Vart ska din gubbe ta vägen?

2008-08-20 @ 21:25:19
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback