Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I love mamma :)

Mamma var hit och hälsade på efter hon slutat jobba, Hugo blir så glad när han ser henne, det är verkligen mormors pojke de där. :)
Han fick nyss mat, sen satt han och gäspade så stort så jag lade han, och han somnade. Han sover nästan aldrig vid den här tiden, men han kan få sova en liiten stund idag. :)
Snart har älsklingen rast också, behöver prata lite.

Ska snart laga mat , idag blir det nåt så enkelt som makaroner och korv hehe,
har ingen fantasi idag känner jag, så då får det bli så.

Men nu först ska jag hänga tvätt.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: jessiie

allt är bara fin fint! :D

2008-08-19 @ 16:55:09
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Hihi tack så mkt, ska se vad vi ska göra annars så kan jag komma förbi.. ska höra vad vi har för planer inför heljen :) <3<3

2008-08-19 @ 18:30:39
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback